جمع آوری نذورات یک میلیاردی لرستانی‌ها در بازسازی عتبات عالیات
کد خبر: 4078082
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵

جمع آوری نذورات یک میلیاردی لرستانی‌ها در بازسازی عتبات عالیات

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان گفت: بيش از يک ميليارد تومان نذورات لرستانی‌ها جهت توسعه و بازسازی عتبات مقدسه جمع‌آوری شده است.

اصغر حقی‌پور، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، اصغر حقی‌پور، رئيس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عاليات استان لرستان در نشست مشترک اعضای هیئت‌امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان لرستان که امروز، 22 مرداد با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین شمسی‌فر، امام جمعه موقت خرم‌آباد، فرهاد زیویار، استاندار لرستان و اعضای ستاد اجرایی در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان برگزار شد، گفت: بيش از يک ميليارد تومان نذورات مردمی در لرستان برای توسعه و بازسازی حرم‌های مطهر کشور عراق جمع ‌آوری شده است .

وی افزود: طرح توسعه  حرم  امام علی(ع) و صحن حضرت زهرا(س) پایان یافته و طرح‌های صحن حضرت زینب‌کبری(س) و صحن امام حسن‌مجتبی(ع) در حال اجرا هستند که نیاز به اعتبار دارند.              

فرهاد زیویار، استاندار لرستان نیز در این نشست بر توسعه، جمع‌آوری و مشارکت مردم در بازسازی حرم‌های مطهر و برگزاری باشکوه مراسم اربعين حسينی(ع) و ايجاد موکب‌های لرستان در داخل و خارج از کشور برای خدمات رسانی به زائران اربعین تأکيد کرد.

انتهای پیام
captcha